Tuesday, September 14, 2021

Njan Prakashan (2018)

මගේ නම ප්‍රකාශන්... පොඩ්ඩක් ඉන්න.. දියුණු වෙන මනුස්සයෙකුට ඊට වඩා හොඳ නමක් තියෙන්න ඕන.. ඉතින් මම මගෙ නම වෙනස් කරගත්‍ත... ආකාශ්.. P R ආකාශ්... අර  ප්‍රකාශන් කියන හරි ගතානුගතික නමට වඩා ඒකෙ පොඩි ගතියක් තියනව නේ. කොහොම වුණත් මගෙ ජීවිතේ නම් සෑහෙන කාලයක් නිකම් නාස්ති වෙලා ගිය බවක් තමයි මට දැනුණෙ. මට පොඩි කාලෙ ඉඳන් ආසාවක් තිබෙණෙ දොස්තර කෙනෙක් වෙන්න. ඒත් මට ඒ හීනෙට ළංවෙන්නවත් බැරි වුණා. ඒ හින්ද වෙදකම බැරි නම් හෙදකම කියල මම හෙදකම ගැන පාඨමාලාවකුත් හැදෑරුව. අවසානෙ මට හිතුනෙ මේ වැඩේ හරියන්නෑ කියල. කොල්ලෙකුට නර්සින් කියන්න නිකම් ගැලපෙන්නෙනෑ වගේ නෙ. අනිත් එක මේ ඉන්දියාවේ නම් නර්සින් රස්සාව කරල මනුස්සයෙකුට දියුණු වෙන්න පුලුවන් ද. මට ආරංචි වුණා පිටරට වල නම් මේ වැඩේට හොඳට ගෙවනව කියල. ඒ ආරංචිය ලැබුණ වෙලාවෙ ඉඳන් මගෙ ඔලුව වැඩකරන්න ගත්තෙ කොහොමින් හරි පිටරටකට පැනගන්න විදිහක් ගැන. ඒත් මෙච්චර ලස්සන කේරළේ දාල යන්නෙ කොහොමද කියල විතරක් මගෙන් අහන්න එපා. ඇත්ත. මේ පරිසරේ පුදුම ලස්සනයි. බැලු බැලූ අත කොළ පාට.. නිල් කැටේට වතුර ගලන ගංගාවල්, උසට උස පොල් ගස්.. මේ පළාතට "දෙවියන්ට උරුම රට"  කියන නම පටබැඳිල තියෙන්නෙ නිකම් නෙවෙයි. ඒත් මේ ජීවිතේ ඔය පරිසරේ තරම් ලස්සන නෑ.

ඉතින් පිටරටකට යනව කියන්නෙ සෑහෙන මුදලක් වියදම් වෙන වැඩක් නෙ. මං කොහොමද එච්චර ගාණක් හොයාගන්නෙ. ඊට වඩා ලේසියෙන් මේ වැඩේ කරගන්න පුලුවන් වෙනත් විදිහක් ඇත්තෙම නැද්ද... ඉතින් මම මගෙ කපටි මොලේ පාවිච්චි කරල ඒකට ක්‍රමයක් හිතුව. ඒත් මට පහුකාලීනව දැනගන්න ලැබුණ එහෙම හිතන අය මේ කේරළේ තවත් ඉන්න බව. ඒවගේම මට දැනගන්න ලැබුන ඕනැම දෙයකදි තමන්ගෙ අතින් පාඩු කරගෙන උදව්වට එන මිනිස්සුත් මෙහෙ ඉන්න බව. ඒ වගේම තමන්ගෙ උත්සාහයෙන්ම යමක් කරල දියුණුවෙන මිනිස්සු, පිටින් බැලුවම මහ දඩබ්බර වගේ පෙනුණට ඇතුලෙන් මනුස්සකම පිරුණු අයත් මෙහෙ ඉන්නව කියල මම දැනගත්‍ත. යාලු මිත්‍ර කම කියන්නෙ කෙනෙකුට ජීවිතේ අවශ්‍යම දෙයක්. ඒකට ගෑනු පිරිමි දුප්පත් පෝසත් මේ කිසිම බේදයක් නෑ. මේකත් මේ විදිහෙ නොයෙක් ආකාරයෙ මිනිස්සු ඇසුරේ ගෙවීගිය මගේ මේ ජීවිතේ ඇතුලෙ  මම තේරුම් ගත්ත එක කාරණයක්. වෙලාවකට මගේ කතාව විනෝද සාගරයක්, තව වෙලාවකට අරමුණක් හොයාගෙන ඇවිදින මනුස්සයෙකුගෙ කතාවක්. සමහර විට මේ කතාව බලන කෙනෙකුට ඒකෙන් තමන්ගෙ ජීවිතේට අරගන්න පාඩමක් තියෙන්න පුලුවන්. නැත්නම් හොඳට හිනාවෙන්න පුලුවන්. මොනාවුණත්, මගෙ ජීවිතේ ඒ හැම දෙයක්ම මැද්දෙ සෑහෙන දුක්වේදනාවන්ට මම මුහුණ දුන්න තමයි. ඒත් මෙහෙම දෙයක් තියනව. චාලි චැප්ලින් කියන ඒ සුප්‍රසිද්ධ රංගධරයා වතාවක් කියල තියනව එකම විහිලුව ආයෙ ආයෙම කරාම මිනිස්සුන්ට ඒකට හිනා යන්නෙ නෑ, ඒ වගේ එකම දුක ආයෙ ආයෙ මතක් කර කර දුක් වෙන්නෙ මොකටද... ඉතින් මගෙ කතාව Njan Prakashan හාස්‍ය, දුක, වෛරය, ආදරය මේ හැම දෙයක්ම පිරුණු හරි අපූරු ජීවිත කතන්දරයක් බව කියන්නම්. 

මම ප්‍රකාශන්.. නැහැ වැරදුනා.. මම ආකාශ් 
P R ආකාශ්..
...........................................................................

Njan Prakashan 

Directed by Sathyan Anthikad

Written by Sreenivasan

Starring

Fahadh Faasil as P. R. Akash / Prakashan / Sylvester

Sreenivasan as Gopal Ji

Nikhila Vimal as Salomi

K. P. A. C. Lalitha as Pouly Chechi

Devika Sanjay as Teenamol

Anju Kurian as Shruthi (voice dubbed by Raveena Ravi.)

Release date - 21 December 2018

Running time - 131 minutes

Country - India

Language -  Malayalam



No comments:

Post a Comment