Wednesday, August 31, 2022

ගෙය

එහා පැත්තෙ ගෙදර දැක්කම
දුක හිතෙනවා මට හරියට...
ඒ ගෙදර මනුස්සයයි එයාගෙ බිරිඳයි
උදේම නැගිටල යනව වැඩට..
හවස් වුණාම වේලාසන
එනවා දෙන්නම ගෙදර...
පොඩි දුවෙකුයි පුතෙකුයි ඉන්නව එයාලට...
හරියට ‍රෑ නමය වෙනකොට
නිවාදමල ගෙදර ලයිට් ඔක්කොම
ඒ අය යනව නින්දට...

පහුවෙනිදට
ආපහු නැගිටල උදේම
දෙන්නම වැඩට යනවා...
හවසට ආපහු
ඒ අය ගෙදර එනවා...
ආයෙත් රෑ නමයට ලයිට් නිමෙනවා...

එහා පැත්තෙ ගෙදර දැක්කම
දුක හිතෙනවා මට හරියට...
හරිම හොඳ මිනිස්සු ඒ දෙන්නම
මමත් අකමැත්තක් නෑ ඒ අයට...

ඒත් මට දැනෙනවා
ඒ අය ගිලිල යනව
ජීවිතේ පතුලට..
මට ගොඩ ගන්න බැරි තරමට..

ඒ ගොල්ලො අසරණයින් නොවෙයි
ඉන්න ගෙයක් දොරක් නැති අය නොවෙයි..

ඒත් ඒ වෙනුවෙන්
ගෙවන්න වෙලා තියන දෙය
සෑහෙන දරුණුයි ...

සමහර විට දවාලට
ඒ ගෙදර දිහා මම බලාගෙන ඉන්නවා...
ගෙයත් ඒ වෙලාවට මගෙ දිහා 
බලාගෙන ඉන්නවා...
එතකොට ගෙය අඬනවා..
ඔව්.. ගෙය එහෙම කරනවා
මට දැනෙනවා..
.
.
.
 Charles Bukowsky විසින් රචිත Safe නම් පැදිය ඇසුරෙන්



No comments:

Post a Comment